En natt på fjellet! (Rainbow Sheep) hits
Forside Add meg Instagram Facebook

En natt på fjellet!

Oidaa, vært skikkelig dårlig på å være her inne i det siste...

Har ikke så mange unnskyldninger heller annet enn at jeg har vært mye syk, sliten å stressa!

Den siste tiden ha gått mye til oppussing, pleie helsa og noen familieselskaper.. :)

Jeg hadde også Leah i en hel uke for ikke så lenge siden så vi fikk funnet på litt gøy og vi hadde noen skikkelig gode slækkedager :)

Vi fikk også være med Thomas en tur på fjellet, noe som var skikkelig koselig! Fikk sett nye plasser å kan huke av enda flere steder på Norges kartet :) Min drøm er nemlig å oppleve hele Norge fra bilen!

Hytta var på Rauland, og det var helt enormt fint der! Lett at jeg kunne dratt dit på en langweekend ja! Det var en helt enormt fin utsikt å det er noe med den fjell-lufta! Man blir jo totalt avslappet! :)

Vi kom opp litt seint så fikk ikke gjort så mye før det var natta på både oss å ungen :) Dagen etter var det litt lek ute på meg å Leah imens Thomas susa rundt å fiksa ting. Så fikk Leah kjøre akebrett med Thomas ned til butikken, det var virkelig stor stas! Jeg kjørte etter i bil så jeg kunne ta dem med opp igjen :)

Så var det bare å pakke ned igjen før turen gikk hjemover.

På hjemover veien kjørte vi om Rjukan, hvor vi fikk sett mye rart langs veien. Folk som var spinn hakka gale å klatra i isen på fjellveggen! Vi fikk sett noen gamle bygninger som (om jeg husker riktig) hadde med noe tungtvann greier å gjøre. Vi fikk se en plass folk pleier å hoppe i strikk, vi fikk sett Krossobanen. Krossobanen er Nord-Europas første taubane og ble bygget i 1928. Den var en gave til innbyggere i Rjukan fra Norsk Hydro så dem kunne komme seg opp i sola på vinterhalvåret.

Fineste tantegull <3

De snurra ett par ganger på vei ned :-P

Bildet er henta fra en video, derfor dårlig kvalitet :)